Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак тази 155-ца! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак тази 155-ца! :)

    Здравейте!Преди време пуснах тема свързана със силно прекъсване на двигателя на моята машинка (155 94" 1.7 ТС) и почти невъзможно палене.След много предложения на колегите от форума проблема се оправи до вчера . Днес смених свещите Денсо 38лв. и нищо!Колата пали много трудно без подаване на газ докрай пали и веднага гасне...след това като запали независимо при какви градуси ПРИДЪРПВА от време на време (доста честичко)от зад Пуши супер много и с 40 лева съм минал 100 км и бензина отиде...Моля помагаите че от 1 месец съм безработен а пара за бензин вече почти неостана .

    П.С.Преди да се появи проблема стария акомулатор беше кипял под папака и всичко около него беше в киселина...какви са възможните последствия от това ... питам за да проверя , някои казват че кабелите може да правят проблем но не знам... МЕрси предварително
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 16:54.
    155 rlz

  • #2
    Комутаторите и бобините здрави ли са?
    Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
    Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
    Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
      Здравейте!Преди време пуснах тема свързана със силно прекъсване на двигателя на моята машинка (155 94" 1.7 ТС) и почти невъзможно палене.След много предложения на колегите от форума проблема се оправи до вчера . Днес смених свещите Денсо 38лв. и нищо!Колата пали много трудно без подаване на газ докрай пали и веднага гасне...след това като запали независимо при какви градуси ПРИДЪРПВА от време на време (доста честичко)от зад Пуши супер много и с 40 лева съм минал 100 км и бензина отиде...Моля помагаите че от 1 месец съм безработен а пара за бензин вече почти неостана .

      П.С.Преди да се появи проблема стария акомулатор беше кипял под папака и всичко около него беше в киселина...какви са възможните последствия от това ... питам за да проверя , някои казват че кабелите може да правят проблем но не знам... МЕрси предварително
      Проблем с подаването на гориво/некоректно налягане на същото, Проблем със запалването, бобина/и комутатор/и ,засмукване на въздух от където нетрябва (гумените маншони на колектора применро)
      Може да се пише още и още... Почни едно по едно да гледаш нещата, примерно откачи едната бобина за да видиш дали другата ще работи и разни такива...

      Сега се зачетох по-задълбочено за проблема и маи по-скоро си мисля че има проблем със запалването... (комутатори бобини и такива подобни)
      А какъв е пушека черен син зелен бял?!
      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 20:53.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Пушека е бял,преди време махнах катализатора(избуши се и сега съм с тръба)а и пропуснах да кажа ,че от ляво на двигателя ми избиваше бензин точно където горе маркучлето влиза и с 2 скоби едвам спрях теча .. нещо маи налягането се ебава колата харчи почти двоино....а колата има ли карбуратор защото когато прекъсва от време на време от долу под скоростите някаде припуква ... ? маи ще ходя на диагностика ... някакви предложения за диагностика в София ?!?!?!? Мерси

        ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:26 ----------

        Пропуснах да кажа че когато прекъсва в движение направо усещам как двигателя отпред се чуди на каде да хване .....
        155 rlz

        Comment


        • #5
          естествено че няма карбуратор, нали е многоточков инжекцион. според мен ти се е скъсал регулатора на налягане на бензина и ти вкарва гориво директно в колектора през вакумното му маркуче - предполагам е това което си стегнал щото текло бензин от него. затова и разхода ти е двоен,трудно палиш и двигателя не работи добре.
          точка

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
            Пушека е бял,преди време махнах катализатора(избуши се и сега съм с тръба)а и пропуснах да кажа ,че от ляво на двигателя ми избиваше бензин точно където горе маркучлето влиза и с 2 скоби едвам спрях теча .. нещо маи налягането се ебава колата харчи почти двоино....а колата има ли карбуратор защото когато прекъсва от време на време от долу под скоростите някаде припуква ... ? маи ще ходя на диагностика ... някакви предложения за диагностика в София ?!?!?!? Мерси

            ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:26 ----------

            Пропуснах да кажа че когато прекъсва в движение направо усещам как двигателя отпред се чуди на каде да хване .....
            Да не е просто пробит маркуча за бензина,който излиза от рейката?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
              Здравейте!Преди време пуснах тема свързана със силно прекъсване на двигателя на моята машинка (155 94" 1.7 ТС) и почти невъзможно палене.След много предложения на колегите от форума проблема се оправи до вчера . Днес смених свещите Денсо 38лв. и нищо!Колата пали много трудно без подаване на газ докрай пали и веднага гасне...след това като запали независимо при какви градуси ПРИДЪРПВА от време на време (доста честичко)от зад Пуши супер много и с 40 лева съм минал 100 км и бензина отиде...Моля помагаите че от 1 месец съм безработен а пара за бензин вече почти неостана .

              П.С.Преди да се появи проблема стария акомулатор беше кипял под папака и всичко около него беше в киселина...какви са възможните последствия от това ... питам за да проверя , някои казват че кабелите може да правят проблем но не знам... МЕрси предварително
              колега ако можеш закара я на Бобо!екстрийм сервиз квартал Орландовци улица София и телефон 0888232484!човека ще ти помогне и колата ще заспи!иначе тук трябва само да гадае ме и да пише ме коментарчета който могат да те ошашават и колата да не тръгне!успех
              sigpic 155ex 159ex 530new

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Да не е просто пробит маркуча за бензина,който излиза от рейката?
                И аз за това си мисля...Колега,закарай я да я види майстор и то читав...да не се запалиш с тоя теч на бензин
                АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                Comment


                • #9
                  От каде мога да си купя този регулатор за налягане на бензина че преди време писах за него ходих до сервиз на алфа там по каталог на бош ми казаха (110лв) ама май ме врътнаха нещо защото после тук един колега писа че пластмасово струва 5 лева ?!?!?!
                  155 rlz

                  Comment


                  • #10
                    За 110 лева Бош няма!
                    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                    Comment


                    • #11
                      Ето снимката на ТОВА Чудо http://burtonnn.snimka.bg/automobile...34566.25614437
                      155 rlz

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                        Ето снимката на ТОВА Чудо http://burtonnn.snimka.bg/automobile...34566.25614437
                        Това не е регулоатора, а успокоител на пулсациите създадени от работата на инжекторите. Регулаторът е от другата страна на бензиновата рейка. Изглежда по доста подобен начин, но има и вакуумно маркуче, което се включва на всмукателния колектор, между рънърите на 1-ви и 2-ри цилиндър.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          Това не е регулоатора, а успокоител на пулсациите създадени от работата на инжекторите. Регулаторът е от другата страна на бензиновата рейка. Изглежда по доста подобен начин, но има и вакуумно маркуче, което се включва на всмукателния колектор, между рънърите на 1-ви и 2-ри цилиндър.
                          Колега това от снимката може спокойно да го засилиш в некоя кофа как с него така и без него.
                          Регулатора е там дето ти казва колегата.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Колега това от снимката може спокойно да го засилиш в некоя кофа как с него така и без него.
                            Регулатора е там дето ти казва колегата.
                            Абе не е точно така, защото на тези двигатели инжекторите работят 2 по 2 и пулсациите на налягането в маркучите не са малки. Те и затова са го сложили. Друг е въпроса на тия години, дали си върши добре работата.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите


                              П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?!
                              155 rlz

                              Comment

                              Working...
                              X